jag ska erkänna.

Kanske har erkänt det förut men jag erkänner det igen.
Jag längtar efter våren.

Idag är det snorkallt och det har snöat.


Vinter ville jag ha någonstans mellan november och februari.
Nu är det mars, snart april. Det fungerar inte. Jag hann faktiskt
få vårkänslor i söndags när solen lyste så varmt och skönt.

Vårkänslor.
Jag har inte tänkt på det så mycket förut
eftersom jag inte varit det största fan'et av vår.
Men visst är det väl underbart med det?
Det pirrar så skönt i magen, liksom!

Så säger ni;
Postat av: Angelica

Välkommen till gänget Anna!! Äntligen har du börjat förstå *skratt*
Pirret i magen, värmen av solen, fågelkvitter....de är livet det!!:)
Jag och Maja ser vekligen fram emot att träffas i lekparken med picknick i vårsolen:)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits