åska.

Jag tror att det skulle sitta fint med lite åska.
Det är klibbigt, till och med i mitt vardagsrum är det klibbigt.
Jag som brukar ha så svalt och skönt inne. Suck.

Det kan väl iaf aldrig ha något att göra med att jag sitter med
datorn i knät? Nej, då. Inte det, inte! Det är åskan som saknas.
Men åska får det gärna göra när jag inte är själv.

Jag är ju lite rädd för det.
Ja, det med, ehe - ehe?

G'natt! Oceans 12 slutar nu,
det slutade lyckligt för huvudpersonerna.
Jag kommer att somna skönt efter en film med min
polare Bradan. Kalla honom Pitten om ni vill.
Läste förresten precis på nyheterna att han och Angelina
har fått tvillingar - åtminstone ryktas det, det.

Visst skulle han passa bättre här på landet hos mej
än i någon storstad och ett flottigt liv med henne?
Visst?


Så säger ni;
Postat av: jenny

He He jag ska skryta.... Daniel är släkt med brad pitt.... wieee

2008-06-01 @ 18:45:47
Postat av: Fröken Roos ~

va :o då ska han givetvis para ihop mej med honom :D

2008-06-01 @ 20:50:18
Postat av: Fröken Roos ~

va :O Då ska han självklart para ihop mej med honom :D

2008-06-01 @ 20:51:25

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits