för lugnt.

Alldeles för lugnt på jobbet idag, inte riktigt det som är roligt.
Att ha ingenting att göra. ... Men det ger sej väl det med.
Hoppas jag.

...

Regn, jag vill ha regn!

...

Ehum, vill ha ett Wii - har jag sagt det?
Gärna ett Mario Kart Wii till det.
Jag fyller ju år snart :D
Kan man få önska sej ett sådant då?
Uj vad jag tindrar med ögonen nu.

...

Jaha, om man skulle försöka att få klar studieuppgift 10 i Omvårdnad
och ro hem ett MVG i det ämnet också då. Gaah, har ingen vilja till plugg alls idag.

...

Annars?
Jo tack.
Däppt i däsan, men...
...huvudet upp och fötterna ner :)

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Ja jag tror att till o med jag reagerar på pollen iår... svider i näsan o ögonen.... men jag slipper iaf täppa, rinnsnuva o rinniga ögon



/Blue

http://himmelellerhelvete.blogg.se

2008-05-13 @ 23:19:57
Postat av: Anonym

Äh kommentaren jag la här då??? försvann den alldeles?

2008-05-13 @ 23:20:33

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits