gaha.

Har jag berättat att Viccepicce fick en egen dator här om dagen?
Det känns bra, vill jag lova. Vi slipper slåss om min, haha.
Det var min gammelmoster som ville bli av med en gammal Compaq,
alldeles bäst för Vicce att lära sig hur en dator fungerar på.

Och jag kan ju den till och med, det är Windows 98 på den.
Jag känner mej som hemma igen! :P


Han fick ett databord också. Helschysst.
En gammal dator och ett nytt databord.
Själv fick jag en tialott och en triss. Vann tio spänn :D

Hursomhelst.
Nu rullar Myror i brallan och Mulle Meck bygger båtar på
Compaqen. Synd på Vicces tålamod bara. Det finns inte där, typ.
Men det är det också - sådant får han också lära sig! 
Det är lite svårt att styra musen för honom, han försöker hela tiden
styra den med space (går inge vidare). Så är det när han har lärt sig plattan
på min bärbara. Men! Det går bättre och bättre.
I like this. Eller vi gillar det här. Vicce älskar sin nya dator.

& Jag älskar Vicce!
Mest av allt - till och med :) 

Så säger ni;
Postat av: annica

=) kul! kan rekomendera serien "Kalle kunskap" - A lärde sig med musen och så via "Kalle Kunskap - Lekstugan".

2008-05-18 @ 09:29:49

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits