it's all about me.

DIG:

1. Hur lång är du? 1,66 m lång.

2. Vad vill du bli när du bli stor? Bra fråga, återkommer med svaret.

3. Vad pluggar du? Pluggar? Just nu kladdar jag ju här. 

4. Har du långt hår? Ja, jag tror det, va?

5. Vilken hårfärg har du? Cendré säger min frisörska, råttfärgat säger jag.
6. Sminkar du dig?  Ibland, ibland inte! Jag är så, så vacker utan spackel :P


7. Har du haft sex senaste månaden?
Jupp.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vita som synden (eller hur var det).

9. Har du kysst någon idag? Nääe.

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Tok, det var ca 23,5 år sedan de gjorde det.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Självklart så är de bäst på deras egna vis båda två! <3
3. Hur många syskon har du? 3 halva och 1 bonus! 3 bröder och 1 syster. Men! Alla är underbara och betyder, förutom Vicce, allt för mej.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? "Du är ju sjuk" - hon roade Vicce (& mej) genom att imitera en massa söta djur när vi satt i bilen för att åka därifrån tidigare ikväll. Apor, elefanter och kor och sådant. Haha, ja jösses.

5. Hur många ställen har du bott på ?
Uj uj. Nu ska vi se här... På 6 olika ställen med pappa, 3 olika ställen med mamma och 9 ställen sedan jag flyttade hemifrån (+ att jag bodde lite i Östersund förut också :D).

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Stör mej? Det kan jag ju inte skriva här om jag nu hade vetat det. Börjar nästan likna Sanningens ögonblick det här.

7. Vilken familjemedlem är snällast? Ehm... förmodligen så är det jag själv :P
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Förutom att minsta brorsan sov här i fredags och att syrran var här i söndags så var jag hos morsan idag och lirade Mario Kart Wii med båda mina brorsor där. Ordning!



KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? I lördags... Söndags?
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Ehm. Lär ju ha varit Kicki det!

3. Har du kysst nån kompis? Ja, det har väl hänt.

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja, det törs jag väl påstå att vi är vänner.


5. Vem har du varit kompis med längst?
Kicki - sedan jag var tre år :) Länge det!
6. Vem känner dig bäst? Vilka, menar du? Kicki och Linda!

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Säger som Blue, jag brukar inte hata kläder?

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Hah? Eh? Nej?


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? Har jag nog gjort men jag vill inte göra det, låter så jävla illa.

2. Klä dig annorlunda? Varför skulle man inte våga det? Och som Blue skrev där med.. Exakt vad är annorlunda? Vem bestämmer det?

3. Vara dig själv? Ja, klart jag vågar. Jag är inte så rädd för mig själv.


4. Visa dig i bikini/badbyxor?
Jaaa då. Kanske, hehe!

5. Fisa inför din pojk/flickvän? Mäh. Ja. Det tror jag nog,

6. Pierca dig? Har jag gjort många gånger. Så jo.

7. Ha sex på offentlig plats?
Ehum, ja det har man väl haft men då var man ju så ung och.. Eh, så.
8. Vara omogen? Jag tänker alltid våga vara omogen! Det behöver man emellanåt.
9. Äta småkryp? Gaaaah. Jag tror att alla som känner mej vet vad svaret på den frågan är :)


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? Minns inte, jag spyr av den där äckliga mintsmaken, huh.

2. När var du på semester senast? Ja, du... Eskilstuna djurpark förra sommaren? Fast ibland åker jag ju på semester till faster i Leksand :D Det är väl också semester, eller? Bor ju i stuga där, så.

3. Vilken färg är det på din tandborste? Rosa! En rosa barntandborste :P
4. Är ditt hår tråkigt? Tråkigt och tråkigt. Det är drygt.

5. Vem såg dig naken senast? Pass.

6. Hur ofta duschar du? Varje kväll. Om jag inte varit hemma hela dagen, då gör jag nog inte det.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Jag har blivit tvingad till att se på melodifestivalen här, så det blir väl någon gång efter att den varit snäll och slutat ;)


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits