Challenge.

Har blivit utmanad av prinsessbloggen.

Regler:

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

Okey, here we go;

1. Har noja för disktrasor! Varje gång jag har tagit i
en disktrasa så spritar jag händerna - helst! Använder
gärna bara Torky-papper hemma och bojkottar trasorna.
Har dock bara disktrasor nu, glömt att köpa Torky! *ryser*

2. Getingar är något jag är livrädd för. De är ute efter bara mej!

3. Har ätit lever en gång, då spydde jag innan det hann åka ner
i magen. Det var det vidrigaste jag någonsin stoppat i min mun ^^

4. Är ett riktigt komplimang-freak jag. Älskar att ge komplimanger!
Och det bara för att jag tycker att det är så det ska vara. Är det något
som är bra så ska man säga det!.. Det klagas alldeles för mycket.

5. Säg att jag skulle åka till Leksand, till min faster, och upptäcka
när vi är framme att jag har glömt min mobilladdare hemma och
batteriet snart är slut. Jag har heller inte råd att köpa en ny och jag
kan inte låna av dem, för de har andra märken på sina mobiler.
Då skulle jag, utan att överdriva, sätta mej och åka fram och tillbaka
för att hämta den. Ingen Roosa utan luren! Hemska tanke..

6. Vicce och mina syskon betyder allt för mej, men det visste ni
ju redan :) .. Mina underbara vänner också! Såklart :)

7. ...när jag gick på högstadiet lyssnade jag Green Day!
Och jag älskade dem. Tycker dessutom att de var mycket bättre
då än vad de är nu.

Jag utmanar:
Emelie, Blue, Niccan, Stina, Jenny S, Jenny ASussi ;)



....

Time to sleep!
Snart är det onsdag!

Godnatt.
Pyss

Så säger ni;
Postat av: Blue

Men... åhhh... jag har fått utmaningen från annat håll också men tänkte liksom "glömma" den lite lätt.... hmmmm nu måste jag väl tänka om antar jag.


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits