tonight is the night.

Ikväll spelar Leksand mot Malmö.
Bortais. Hemmaplan för mej.
Jag ser den på teve eftersom att jag
varken har möjlighet eller råd att åka dit.

Tv4+ är så söta att de tänker sända den ikväll.
Jag väljer att tro att det är för bara min skull.
Och alla andra trogna leksingar som inte kan
befinna sej i Malmö kl19 ikväll. ..

Ikväll ska vi vinna!
Yes, klart jag väljer att tro på det.
Finns inget annat,

Leksand kommer att vinna med 4 - 2.
Första målet kommer såklart Bergenström att
göra <3.  ..... Tro mej!

Här kan ni läsa Emils krönika.
Tänk! Han är där. Han är flitig han.
Trogen. Jag förväntar mej en massa, massa
skönsång & övertag från den blå-vita klacken ikväll!

Go Leksand!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits