bästa frukosten?

En tallrik med havregrynsgröt, lingonsylt och mjölk!
Och det har jag intagit för en timme sedan eller så.

...

Får inte tag på resursen, får aldrig tag på dem.
Undviker de mej?

...

Pappa och Ingela har en elak katt, just nu stryker
hon runt mina ben. När hon anfaller vet man inte,
det kan vara snart. Hjälp?

...

Letar som en tok efter den fina vinterdressen som
Vicce hade när han var liten, tänkte Smilla skulle få låna den.
Vem hjälper mej att klättra på vinden? Sista stället att leta på.
Törs fan gå upp där själv.

...

Vet inte vad jag ska göra utan att ha bredband hemma?
I 10 dagar? Min korsordstidning och Sudoku-bok skrev det
flitigt i igår men tror det kan bli tjatigt. Starta mitt bredband tidigare,
snälla SHE! Hur skulle jag kunna veta att det tar 10 dagar att flytta
det? ...

...

Tur att tv4sport sänder matchen mellan Leksand och Mora,
alla är tråkiga. Ingen vill gå. Det är inte långt dit! Går fort att åka, ju.

...

Ska jobba ikväll. Yippie-kei-yey?

...

Till pluggandet.
Tjing.

Så säger ni;
Postat av: Blue

Men åh... hockey??



Jag är ju ingen sportfanatiker.... enda jag kan stå ut med är att titta på Lilleman när HAN spelar fotboll.



O så hästsport förstås...=D


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits