dalmål.


Jag saknar Leksand, känner jag nu.
Saknar min faster och mina kusiner.
Och jag saknar ishallen. Vill på hockey!

...

Faen, har ingen Ramlösa hemma.

...

Stjärnor på is? Vad ska det bli av detta?
Diggar iaf Berg och Gynning.

...

Dumle fastnar i tänderna. Ouch.

...

Haha, Jesper Blomqvist (fotbollsspelaren)
är med i stjärnor på is. Det var inte igår jag
såg till honom. Tänk vad bra landslaget var
på den tiden. Minns ni?

...

Och Lars Frölander!
Nej, nu måste jag titta på detta.
Kan kanske bli till och med roligt.

Huj.

Så säger ni;
Postat av: Katja

Vet du? Den 25 ska jag till Gäfle och titta Hockey, hur roligt tror du inte att jag tycker att det är? Luleå ska spöa Brynäs och pappa ska gråta!PUSS

Postat av: Roosa

Va! Vad kul! Bor de där då? :) .. Ja, Luleå borde väl vinna? ;) .. Puss

2008-10-04 @ 21:04:50
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits