ett roligt sms,

jag fick ett roligt sms!

Jag har skickat det vidare men jag
lägger ut det här ändå.

Har hört den förut men den är
ruggi't roligt. Faktiskt :)

Är ni med?
Då kör vi;

Pekka är hos doktorn.
- Doktorn, jak e så jävla trött jämt.
Sänner mig utmattat varje dak.

- Beskriv en typisk dag,
så ska vi se vad vi kan göra.

Pekka tänker till och säger:
- Vaknar klokkan suu o nullar särringen.
Äter frukost o nullar särringen. Kår till joppet.
Joppar. Åker hem på lunchrasten å nullar särringen.
Åker till joppet. Åker hem. Nullar särringen.
Äter mittak. Nullar särringen. Tittar på tefe.
Går å läkker mig och nullar särringen tre gången.

Doktorn kan inte låta bli att le och säger:
- Du kanske själv har någon idé om varför
du är så trött om dagarna...?

- Jak vet inte doktorn... kanse det pero på allt
småronkande på joppet?



Hohoho. Tycker den är så klockren.
Over and out :)

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits