snöö!

Har ni sett? Det har kommit snö!
Till oss! Underbart! :D

Jag blev så lycklig igår, är som ett
barn på julafton när snön faller..

..det är så vackert <3

Inte mycket snö som ligger idag,
och Vicce har sovit hos sin pappa :(
Jag som brukar dela första-snö-dagen
med honom. Han kommer hem ikväll
men att få tala om och se hans reaktion
som tyder på total lycka när det snöar
är bland det bästa som finns <3

Antar det kommer att snöa fler gånger
i år så jag hinner nog med det ;)

God morgon!

Så säger ni;
Postat av: Becca

Haha jag blir också som ett litet barn på julafton :P underbara snö :)

2008-10-31 @ 13:04:01
Postat av: B

O idag har jag flera gånger sagt att jag "hatar" vintern....



Inte kul med sommardäck på när det är snömodd....

2008-10-31 @ 16:47:27
Postat av: Roosa

Ja, underbara snö! Längtar tills det kommer mer så vi kan åka pulka :D



..



Och nej, sommardäck är ju ingen höjdare men jag fick på min vinterdäck idag! Lyllos mej :)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits