345.

Ni ser, det tar sej!
Förra vändan (i lördags) hade jag 316  efter 3 serier.
Idag fick jag 345 som slutresultat. (Ämälie fick 300, jag vinndade!)

Jag till och med tog ett 9-klot idag istället
för ett 8. Wohoo. Nu är det bara det där
med att veta vart man ska sikta för att
få spärr om det bara en kvar. Ja, en kvar
i t.ex. hörnet som det brukar bli...
...den där rännan ligger väldigt nära kanten,
kan jag tala om för er som inte har märkt det.

Nåja, nån vill väl säkert nångång lära mej.

20e september, 30+ med bowling innan?
Någon? ..

Så säger ni;
Postat av: annica

ahaa...du har alltså blivit bowling tös?! =P

Postat av: Mmm

Misstänker starkt att jag INTE kan då... annars hade JAG kunnat lära dig... hihihi



För jag har faktiskt bowlat på skoltid när jag var "liten" ;)

2008-09-05 @ 09:00:03

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits