kopparspiral.

Undrar sade flundran om jag inte skulle ta
och sätta in en sådan...

...slippa alla hormoner, liksom?


Så säger ni;
Postat av: Blue

Jag har en i koppar.... funkar super på mig. Ja även fast man inte slipper blödningarna med en i koppar. Vilket man tydligen gör om man har en hormonspiral... men nåja... jag blöder hellre en gång i månaden o mår hyfsat än inte blöder o mår piss för att hormonerna ställer till det i skallen på en.



Nu ska ju inte hormonspiralen kunna göra det påstår de... men jag vill inte prova o upptäcka att det inte stämde på mig känner jag.

Postat av: ....

Gör ont som satan att sätta in....

2008-09-06 @ 14:57:17
Postat av: jenny

Jag har haft koppar spiral och var tvungen att ha dubbla skydd. ob och binda för att kunna låta bli att byta på en timma.. nätterna så var jag tvungen att ställ kl o gå upp för att byta. riktigt hemskt. var tvungen att köpa nya lakan. hormon spiralen ska visst vara minsta mängd hormon i.

2008-09-11 @ 09:31:15
URL: http://jenneziz.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits