mjaha.

Hundvakt från å med idag till på tisdag.
Och snacka om att man får ångest av att
se hunden sakna sin familj. Ligger vid dörren
hela tiden och bara väntar. Vad ska jag göra?
Bara 4 dagar kvar.......


....

Men! Leksand leder just nu över Södertälje
med 4-3! Det vore rätt så jävla underbart
med en vinst över ssk just nu. Det vore wonderbar!


.....

Vicce åkte till sin pappa idag p.g.a. hunden.
Saknar honom redan. Fy vad trist jag har när inte
han är hemma. Fast nu har jag sällskap av lillebror
och snart kommer lillasyster också :D .. hon är hemma
på besök från Norway = lovely!


....

Saknar Honom sjukt jävla skitmycket.
Förbannat satans apmycket. Kanske lite mer
om jag tänker efter riktigt noga... men det tänker
jag inte göra! Då blir det ju värre och ful får man
vara men inte dum. Ibland är det tur att tiden går fort.


....

Glad Påsk!


(förbannade jävla... satana perkule... 4-4 blev det precis nu....
nåja, 12 min kvar. kom igen leksand! you can do it ^^)

Så säger ni;
Postat av: Tengel & Raiko

Vaddå fö' hund? Den kan komma o leka med oss!!!

Postat av: Tengel & Raiko

Vaddå fö' hund? Den kan komma o leka me oss!!!

2009-04-09 @ 23:00:37
URL: http://www.tengel.dinstudio.se
Postat av: Anonym

haha, morsan doggie :)

2009-04-10 @ 00:02:44

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits