and here we go.

Lovar du att vara ärlig?
Ärlig, ja. Hundra procent seriös? Nej.


Du heter:
Roos.


Smeknamn:
Pappa kallar mej LillRoosa :)


Låt som när du är ledsen sörjer till?
I don't wanna talk about it - Rod Stewart


Beroende av:
Snus, mobilen, datorn & luft.


Vem behöver du mest just nu:
Eh,


Vad tror folk om dig?
Att jag är totalt kokofläng, skulle jag tro. Och att
jag inte göra annat än pratar :P


Stämmer det?
Öh, ja?


Vad får du oftast komplimanger för?
Får ofta höra att jag är snäll, that's niice.


Vad säger du för att imponera på någon?
How are you doin'?


Hur imponerar man på dig?
Har du humor, intelligens och självdistans kommer du långt!
Ja okey, kan funka med ett par sexiga underarmar
också... :)


Brukar du skratta för dig själv?
Haha. Ja. Jag gör väl det.


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Mange kanske kommer imorgon om du tar med sminket hit om du vill?" by Ingela.


Var bor du?
Mitt i city.


Trivs du där:
Yes! Fast jag tycker att fler borde flytta hit.


Äger du några converse:
Ehm. Näe.


Sprit, cider, vin eller öl:
Falcon!


Brukar du bli för full:
Pffft! Aldrig :)


Vad har du för mobiloperatör:
Halebop - såklart.


Är du allergisk mot något:
Pollen & nötter.


Har du haft sex idag:
Nope.


Nästa mål i ditt liv:
Cut my hair and get a job!


Hur svarar du i mobilen:
Tjaba, tjena, hallå!


Vem ringde du senast?
Ingela.


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Dennis, han frågade om jag var hemma. Han vill komma över för
att han köpt något åt Viccepicce.


Antal timmar sömn inatt:
23-09:30. Alldeles för många!


Sov du ensam:
Näe! :P


Brukar du komma i tid:
Iallafall enligt min klocka... :)


När mår du bra:
När Vicce är hemma!


När blev du fotad senast:
Förra lördagen.


Hur känner du dig nu:
Pretty bra! Förutom att den där jävla
Donkey Kong inte skärper till sej och
klarar banan.


Vanligaste färg på dina kläder:
Är inte det svart för alla?


Vad tycker du om fötter:
USCH!


Vad saknar du:
Ca 3,5 mille på kontot, en mustang, ett stort
hus som är rött med vita knutar, drömprinsen,
en husvagn och kanske lite popcorn på det!



Hade du en bra kväll igår:
Yessa. Linda & Smilla umgicks vi med, det är alltid niice!


Favoritdryck på morgonen:
Kaffe.


Rakar du benen:
Ja, när jag orkar :)


När brukar du oftast gå och lägga dig:
När jag är trött eller lite senare :S


Är du blyg?
Med lite mer självförtroende skulle jag klara allt!


Sysslar du med någon idrott:
Ja, jag spelar hockey med Leksands if.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
YES!


Har du spytt offentligt:
Näe. Huh.


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Pinka stående!


Är du nöjd med ditt liv:
Ja då. Men jag skulle vilja ha en fin utbildning på det.


Är du bortskämd:
Ja.


Vad gör du i morgon:
Är på dop. Min kusins barn ska döpas.


Vad är det värsta du vet?
Ångest!


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Har jag inga pengar så slösar jag inga ^^


Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
Uhm. Ehm. Hm... Amy Winehouse?


Vad längtar du till?
Till ett liv fyllt av kärlek!


Har du bra vänner och äkta vänskap?
I löööööv mina vänner! Skulle inte klara mej utan dem,


Vad använder du för shampoo?
Clearasil. Luktar inte starkt!


Vad är det finaste du fått?
Victor :)


En speciell dag du minns:
17 januari -09 och 23 augusti 2004.


Hur gammal är du:
Tror det är 20 - på ett ungefär!


Tycker du om någon just nu:
Hell yes :)


Om fem månader:
Har jag ett fast jobb, yeeey :D


Du samlar på:
Skräp? Haha :)


Gröna eller röda äppeln:
Najj. Allergi!


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Oj. Erica, Emelie, Linda, Mamma.


Gillar du golf:
Ja! That's fun!


Vilken tid gick du upp idag:
09:30 ungefär.


Har du strumpor på dig nu:
Ja.


Är det okej att gråta:
Självklart. Det måste man när man är ledsen,


När grät du senast:
I förrgår.


Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Köpa en bil!


Bär du glasögon eller linser:
Nej. Men skulle behöva. Testade Ericas läsglasögon här om dagen
och heey, jag såg ju skitbra i dem :D


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej men neej! Inte viktigt at all. Men snyggt.


Har du tatuering:
Nej men ska ha nångång.


Vill du gifta dig:
Ja, someday! Eller; en underbar vinterdag :)


Vill du ha barn:
Skulle gärna ge Vicce ett syskon.


Solar du ofta:
Sol ute, sol inne, sol i hjärta - sol i sinne ^^


Är du bra på att laga mat:
Om jag vill så kanske men det händer inte så
ofta att jag vill det inte :)
Allt handlar om vilja! Jue.


Är du flygrädd:
Jag är inte rädd, jag kan flyga...


Hur vig är du:
Hohoho! Ni skulle bara veta.


Är du musikalisk?
Oooh ja. Fruktansvärt. Not.


Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten!


Vilken är din favoritglass:
Sandwich!


Tror du på ett liv efter döden:
Jupp.


Tycker du om sushi:
Har aldrig smakat och kommer nog aldrig göra det.


Vad äter du helst när du ser på film:
Alldeles för mkt snacks :)


Har du tandläkarskräck:
Nej, det är ju supermysigt att ha folk som grötar i ens mun?


Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Både och! Man kan vara det.


Vilken ögonfärg har du:
Blå!


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja och det var inte längesen...


Biter du på naglarna:
Ibland.


Hur ofta tränar/motionerar du:
Ja, alltså. Nu har jag ju börjat. Men vi får väl se hur
länge det håller..



Senaste låt du hörde:
Donkey kongs superbra'iga bakgrundsmusik....

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits