värme!

SItter ute på baksidan och värmer mej i solen,
vad skönt det är - alltså! Eller hur, Emelie? :P

Ännu mer niice hade det varit om det inte
var för alla getingar som surrar runt mej
och myrorna som tror att de får äta upp mej.
Nog för att jag är söt men de kan väl hitta
nå' annat att sukta efter ;)

Låg hemma hos farsan på deras studsmatta
nyss men siddu, där blåste det kalla vindar
och jag frös som en faen. Pallrade
mej in i förrådet och rotade bland mina
gamla saker och vad hittade inte Anna där
om inte de gamla hockeykorten!

Jajamensan, så nu har Vicce nånting att
göra när han kommer hem, en hel pärm
full.. :) ...


Hittade även min gamla bok
"Tjejernas handbok för fiske" eller vad
den heter :P .. Kanske är dags för mej
att läsa den igen; eller är det den jag
inte borde ha läst? ;)

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits