:O

Jovars. Det började med att det gjorde ont när jag kissade
ett par gånger i förmiddags, tredje gången kissade jag blod :O
Det var jätteläskigt och jag blev jätterädd! Anna åkte till farbror
doktorn och fick penicillin och tänker vara pigg till imorgon bitti
när Vicce fyller 5 härliga år! Så det så!

..

Vi har Dennis på besök just nu :) Vår farsa är på födelsedagsfirande
i stan och vi umgås! Det är niice. Tidigare idag var morsan, robin och tomi
här för att fira Vicce en dag tidigare. Blir så mkt folk på en och samma gång
imorgon. Roligare att dela upp det lite :)

..

Ooooh. Tänk vad jag längtar! Massa! Hel massa!

..

Nu vill Dennis låna min dator :O
Jag måste väl föregå med gott exempel till min son och
låta honom göra det.... (fastän det är jobbigt ;) hehe... )

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits