underbart!

Allt är bara underbart.
Vi har haft en underbar helg
tillsammans med Jenny, Oliver,
Linda & Smilla. Sol, bad och massa
pladder. Och så en grillvända med
Linda & Smilla :) you gotta love it!

...

Ledig måndag, tisdag.
Jag börjar bli rastlös :O
Men imorgon blir det jobb igen!
Tjohoo...

...

Åh. Vad jag. Vill. Börja. Plugga. Igen.
Det bara kom över mej imorse. Nu är
frågan.. vad, hur och när? Tänk vad skönt
när man är färdig med studierna och tänk
vad roligt man får på grund av allt nytt
man får lära sej!

...

Idag blir det en vända till morsan, Vicce vill
dit och äta frukost. För där får man ju o'boy :P
Det får man inte hemma. Jag är en sådan
elak mamma så jag köper inte hem det.
Totalt anti dessa sockerkickar, anser att
det är en mindre bra frukost/mellanmål och
när vi hade det hemma fick Vicce bara dricka
det på helgerna. Usch så jag är :O

Eller? Vad anser ni om o'boy?

God morgon på er!
And have a niice day, det ska jag ha :D

Så säger ni;
Postat av: annica

=) Vi har inte heller oboy hemma - eller väldigt sällan ialla fall. Som du säger så så räcker det med de sockerkickar dem får i sig ändå i veckorna! =O Samma sak med flingor. Inget flingpaket med socker typ frosties, honungspuffar etc i vårat skafferi...



Har du funderat på preseter till Vicce då? Tänk att de blir 5år!! gah!!



kram kram!

2009-08-16 @ 18:28:10

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits