16 dagar

och kanske någon timme plus eller minus sedan jag skrev
här i bloggen. Det har hänt nästan ingenting.

Fast ändå massa med bra saker!

1. Det har kommit JÄTTEMYCKET snö! Jag bara njuter, säger fler
gånger om dagen hur lycklig jag är och hur fint det är ute. Åkte
pulka senast idag, med Vicce & Emelie! Helkul :)

2. Min kusin Johannes har fyllt år, Erica har fyllt år, mitt
kusinbarn Benjamin har fyllt år (har inte grattat nå'n av dem, än) &
det har vart julafton med massa bra julklappar, tycker jag och Vicce.

3. Min hjärna får jobba med Rubiks kub om dagarna, me like!
Jag ska klara't.... fick den i julklapp ^^

4. Vicce har blivit SÅ duktig på att skriva, jag skriver på ett
papper det han vill skriva och sedan skriver han av på sitt papper. Det bästa,
det är att han säger varje bokstav innan han skriver. Shit, vad han kan!
Och så har han börjat ljuda orden för att höra bokstäverna :) Gillar
att han gillar att lära sej!

...eftersom att 4 är min favvosiffra så låter jag det vara 4 saker,
4 viktiga saker. Imorgon händer det något mer viktigt och roligt.
Jag ska få träffa Hanna och hennes son, Hanna har jag inte träffat
på många år och hennes son är snart 1 år. Ser fram emot det! Har
saknat henne :)


Ska vi ta något negativt när vi håller på, eller ska vi skita i det?

Jo... vi skiter i det... det är så mkt negativt ändå... eller...
...vet inte...                   ...det är ju så irriterande, det jag tänker på...

..........                      är ni med?


JAG HAR INGEN BIL!!! (fårfanpaniksnartpåriktigt)

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits