julkalendrar till massor!

Nu har vi öppnat alla dagens luckor,
det har ätits choklad och haribobjörnar
och vi har lyssnat på radiokalender och sett
tevekalender. myspys! älskar't! :)

..

Ätit knäckebröd med leverpastej har vi
gjort också, det är finfint det! En liten
parentes, så där..

..

Och. Jag gillar föräldrarna i Jag ska bli stjärna
som går på 4an just nu. De ställer upp till hundra
på sina barn, åker på alla matcher/tävlingar och så
vidare för att finnas där. Hoppas att det är lika bra
som det ser ut, att de inte "tvingar" dem att hålla på.
Jag anser att det är SÅ viktigt att visa sitt intresse
för deras intresse, no matter what!

..

Life is good, is'nt it?!



Så säger ni;
Postat av: Anonym

du, den nalkas ´mot jul nu! jag har listan julkalendrar i bloggen, lust att se vad ja tycker och berätta om vad du tkr om julkalendrar? :)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits