frågor hit och frågor dit :)

När började du blogga?
Uj. Svår fråga. -02? Med ett stort glapp till mars -03.

Varför började du blogga?
Älskar att skriva! Och sedan var jag gravid & bitter när jag kom
igång "på riktigt". Då är det bra att skriva av sej.

Vilken blogg läser du dagligen?
Emelies, Annikas & Blues.

Vad är det bästa och vad är det sämsta med att blogga?
Det bästa är att man får skriva (?!), man får roa och man kan fjanta
sej hur man vill bakom tangenterna, that's pretty niice!
Det sämsta är att jag skriver så mkt i min blogg att när jag sedan
ska berätta det för någon så är svaret ofta; "ja, jag vet.. jag läste det!". Mutter! ;)

Vilka bloggar läser du?
Massa egentligen. En hel del. Önskar att fler bloggade.
Men det är nog för att jag är så nyfiken :P

Hur gammal är du?
Gammal? Jag är inte gammal! Jag är 26 år ung!


Hur lång är du?
1,66 cm hög.

Vad jobbar du med?
Pensionärer, and i love it.

Vad gör du på fritiden?
Umgås, förhoppningsvis. Nu på vintern är jag gärna ute
i snön och leker på fritiden :)

Beskriv dig med 3 ord?
Snäll, knasig & lättsam!

Hur ser din familj ut?
De är snygga allihop!

Hur bor du?
I en hatt, alternativt radhus.

Vad önskar du dig?
Nu ska vi se här...
....ett wii, en ed hardy-bikini, en bowlingsmatch, en skoter,
att få vara på plats när leksand går upp till eliten, honom,
en ny teve, en Ipod & en ramlösa.


Om du fick en resa vart du ville, vart skulle du resa då?
Ehe! ca 7 km? Eller kanske ca 12 mil till Leksand? Eller till gammelfarbror i Finland!

Nu vill jag att följande svarar på dessa frågor:

Annika,
Angelica,
Emelie,
Blue,
Freddie,
Sussie,
Annica.

Så säger ni;
Postat av: Blue

Jag har nu antagit listutmaningen... kom in o läs MINA kluriga svar ;)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits