när jag var yngre,

då längtade jag ofta efter att få åka på tivoli.
Karuseller var bland det bästa jag visste och
de farligaste, snabbaste och högsta skulle jag åka.
Jag skulle åka alla. Jag tror inte jag var rädd för
något annat än getingar & att vara ensam hemma...

...jag har åkt utomlands hur många gånger
som helst, likaså suttit i ett flygplan. Jag
älskade att åka slalom. Och jag var aldrig bang
på att bara dra iväg nånstans.

Jag saknar mitt gamla jag.
Varför?

Jo, för att jag har blivit en jävla fegis!

I sommar tänker jag åka till Grönan, vad är
härligare än adrenalinkicken efter en läskig karusell?
Nångång tänker jag åka utomlands med Vicce,
sol och bad på en strand i spanien - underbart!
Jag tänker stå på ett par slalomskidor igen,
åka i snön och bara njuta. Jag älskar det ju!
Undrar om man kan lära sej att åka två gånger?
Jag ska med Linda till Glöte! Glöte är som
terapi. Efter en helg med skoter, Linda och fiske
så mår man bra som aldrig förr. Jag ska!

....

Hah. Har också sagt en gång att jag skulle
ta mc-kort så fort jag kunde. Ho, ho, ho.
En tatuering skulle jag ha också. Vad hände,
liksom? Nu ska rädslan för allt bort!


Jag ska tillbaka!


(& jo.. det går sakta men säkert framåt
men getingar kommer jag alltid att vara rädd
för, hemska djur! Usch!)


Så säger ni;
Postat av: Anonym

Det är gammeln... ;P då blir man lite räddhågsen av sig.



Närå.... du har rätta takterna. way to go



2009-02-07 @ 12:12:46

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits