nu kommer den!

Snön, alltså!
Och veckan med Vicce,
för den delen :)

Great med massa snö när
det ska bli helg, det betyder att
det kommer att funka att åka pulka.
Vi kör på det, Emelie?!

...

Jag kommer att längta ihjäl mej.

...

Godmorgon, förresten!

...

Varför är det 8,5% socker men bara 8% blåbär
i blåbärssoppa? Borde det verkligen heta nånting
med just "blåbär" om det inte ens är en tiondel av det i?

...

Kaffe & smörgås med leverpastej och gurka ska bli fint!

...

Om en liten stund tar jag min kärra och far mot jobbet,
andra och sista arbetsdagen för denna vecka. Ska jobba
med Erica idag, det är rätt så lovely :) <3

...

På söndag ska prinsessan Smilla döpas, det kommer
att bli fint - är jag helt säker på! Mysigt å, skulle jag tro... :)

...

Ska kanske erkänna att jag hoppade skotern igår!
Och lika bra var nog det med avflygning och ned-i-diketskörning.
Låter farligt men hade varit skoj. Jag ville bli frisk och av med min
förkylning och det hjälpte nog lite, inte lika snorigt idag - yeeha!

...

Ska fråga Fröken Fager om hon vill komma över ikväll,
saknar dem ju.. liksom, typ.. så där.. på riktigt ni vet!

Puss & have a niice day!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits