sångaren,

han i Scotts - han är väl snygg, va?
Är han inte? Och sjunga kan han!

Snyggingen är också snygg och
han kan också sjunga! Tihi! ..

...

Har haft en helbra helg!
Hockeyx2 och dop för Smilla.
Mysigast i helgen var dopet <3
Hockeymatcherna var bra!

...

Roligast i helgen var Salbohedsbacken
med Emelie & Vicce. Satan i gatan vad det kan
spruta snö i ansiktet - på tisdag kör vi igen!

...

Hörde det ryktas om att det ska vara kallt idag,
kallt som faaan ska det tydligen vara. Man blir
lite pigg i ögonen om nån ringer och väcker en å säger så,
räknade hårt med ca -25 grader men det var visst
inte mer än -11 ^^

...

Vi har en riktig vinter, kan inte bli bättre!

...

Innan jag fyller 40 ska jag ha en egen skoter.
Långsiktigt och bra mål?

...

Nej, nu ska jag gå och ta på min nya snygga
mössa som jag har fått och sedan åka mot dagis
med Viccepicce!


Godmorgon!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits