sanndrömmar? ..

Kan alltid hoppas!
Morsan ringde nu efter att jag uppmanat
henne att ringa mej. Hon frågade; ska du
berätta att du drömde att du vann pengar inatt?"

What? Jag gjorde ju det!
Jag drömde att vi vann på lotto, fler miljoner!
Och hon säger att hon drömde samma sak :|

Sådant är faen sjukt.
Idag är det onsdag.
Idag ska det spelas på lotto.

Ikväll kommer det att sitta en besviken
mor & dotter som inte längre tror
på sanndrömmar efter lottodragningen..

..haha.

Så säger ni;
Postat av: Blue

O jag som stod o titta på såna där lottorader där man tar en lapp i kassan o betalar. O antar att man får slumprader......



men jag tog aldrig nån... o varför inte då då??



Kanske var mig ni drömde om ;P


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits