slå mej på fingrarna.

Jag kan inte låta bli att sno :)
Men jag snodde denna nyss,
anledningen till det är att den
är hysteriskt rolig och att jag vill att
ni ska läsa den och skratta med mej!

Här kommer den;

Statistik om kroppen:

-  det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen

-  människans hårstrå kan hålla 3 kg vikt

-  längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme gånger 3

-  lårbenet är lika hård som cement

-  kvinnans hjärta slår snabbare än mannens

-  på varje fot har vi runt tusen miljarder bakterier

-  kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen

-  vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står och ...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

...kvinnor har redan läst färdigt detta mail;

männen tittar fortfarande på sin tumme!

Så säger ni;
Postat av: Bejjbiii

ASG Snor den här jag! :)

Postat av: Jenny

Haha den var bra, annars då??

Kram

2009-02-26 @ 20:51:02
URL: http://williamebba.bloggagratis.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits