finfrämmande!

Det var niice'igt :)
Emelie var på besök en sväng,
lånade en skolbok eftersom att
fröken tänker vara duktig och följa
mina fotspår (haha). ..

...

Nu slipper man ha abstinens efter
henne
ett par timmar då!

...

Snart ska Su och jag se på film,
men vilken? Det är frågan, har du svaret?

...

Är Kirsten Dunst söt eller är hon söt?
Har sett fler filmer med henne på kort tid nu.

...

Imorgon jobbar jag igen! Skönt att få timmarna
att gå. Och skönt att tjäna lite pengar :)

...

Bästa klädesplagget 2008?
Mina raggisar som Ingela har stickat åt mej!
Jag älskar dem så mycket att jag nästan
till och med sover i dem. Tänk sådan tur jag har!

...

Grattis Pappa i efterskott!
Han gick och fyllde år den 29e december.
Hoppas du hade en bra dag trots att
vi knappt hann ses ;)

...

Värmeljustaktiken fungerade!
Nu är det nästan skönt här inne.

...

Puss & Adjö så länge!

Så säger ni;
Postat av: jocke

låter som ett fint besök!:)

Postat av: Emelie

Ja jisses vilket fint besök =P

Tack återigen för att jag får låna böcker av dig! =D

2009-01-06 @ 17:50:40
URL: http://ejkh.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits