förstod det,

förstod att det skulle bli diskussioner i tidningarna idag,
om det verkligen var rätt av Erik att ta hjälp av Mattias och Danny.
Men vadå? Vad spelar det för roll? Jösses. Just, vi snackar
alltså om Körslaget. Jag gillar det programmet!

Kolla
här.
50/50 av 3805 röster på frågan om det var rätt eller inte.

Nåja, jag tycker det är trevligt att se på Mattias, så jag gråter
inte om den söta killen råkar dyka upp i rutan. Han var ju med
i Singalong här i veckan också, har jag tur eller? Annars ser
man inte mycket av den killen :) ..

EMD är bra. Det är väl inte så mkt snack om saken, va?
Ni håller väl med? ... Fast nu är det ju inte Mattias eller Danny
som är med i Körslaget så jag smyghåller faktiskt på
Robert Wells och Hanna Hedlund ;) ..


God morgon!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits