godnatt,

& sov så gott ;)

...

Var ute å gick med Ingela idag igen.
Såg apstora älgspår. Var livrädd.
Men sen blev jag lugn. Det kom ingen älg.
Jag såg inte ens någon. De var nog en dag
gamla. Men vad skönt det är i skogen.

...

Sedan städade vi, jag dammsög.
Sen hämtade jag min dator å
skulle plugga, vet inte om jag gjorde
en massa annat istället för boken blev
knappt öppnad. Typiskt mej :)

...

Jag å Emelie tog en svängom till
Salbohed för att tanka, tack för sällskapet :)

...

Sen åkte jag tillbaka till farsan å ingela och åt
potatisbullar med hemmagjord lingonsylt som
Ingelas mormor gjort. Fasiken vad gott det var!
Den godaste jag nånsin ätit.

...

Mhm, sen åkte jag hem igen.
För då var det dags.
För Sverige - Kroatien (fast tvärtom) om inte annat :D

Puss då?

Så säger ni;
Postat av: Emelie

Vassego! =P

Klart man ställer upp ;)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits