halva sanningen.

Hade en jättetrevlig kväll med Vicce, Linda & Smilla igår <3
Så söt hon är då, lilltjejen.. Hennes mamma också iofs.
Jag har världens sötaste son!
Linda har världens sötaste dotter..

..och vi känner varandra! That's pretty amazing!

...

Vicce har spelat hockey konstant sedan han kom hem,
förutom kramstunderna och natten då han faktiskt sov.
Och ja, han spelade lite dator däremellan också. Men
hockey är det som gäller, jag börjar dock ångra att jag
köpte SlapShot åt honom och att vi såg 3e filmen av den
sorten igår... det blir mkt slagsmål här hemma :S

...

Och snön den bara vräker ner, det kommer mer å mer å mer!

...

Jag vill också vara i Sälen och åka skidor. Även fast jag
inte kan. Jag tänker iaf inte gå på hästtävling! Punkt.

...

Ja, det gick ju skit igår i matchen. En poäng är bättre än
ingen och M*ra har en bra goalie. Men det har vi också!
Nästa gång tar vi dem! ...

...

Jag & Linda tittade på Halva Sanningen igår.
Filmen. Fasiken vad skoj det var att man kände igen
"massor" med folk. Jag kan tycka att 5-6 stycken
är "massor" i en film ^^ Och skoj att se att de filmat i
Sala! Sten Olsson var väl den som syntes mest utav
alla Salabor ;)

...

Nu luktar det som om farsan har slagit på kaffe,
så vi lär åka dit och ta en kopp innan bowlingen
ska tittas på :)

Have a nice day!


Så säger ni;
Postat av: Anonym

Hästtävling i snöoväder är ingen höjdare...

2009-01-24 @ 15:09:00
Postat av: Anonym

http://www.kloberga.se/html/istolt.htm

O om det var den här du mena så är den flyttad... till i morgon...

2009-01-24 @ 15:26:36
Postat av: Fröken Roos

aj fan, hoppas den är när jag ska bort då också då så att jag har en anledning till att inte gå ;)

nej då. jag bara driver. .. .

2009-01-24 @ 16:48:07
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits