wohooo...

....vad dålig jag har varit på att skriva ^^

Söndag, morsdag;
fick tialotter av Vicce, såå gullig var han :D
Vi solade och badade under helgen. 30 graders
värme är något vi gillar. ..

På eftermiddagen åkte jag in på brorsans studentbal,
underbart vackra var han och åza. Så man blev tårögd,
till och med! <3 .. lilla lillebror!

Måndag - Torsdag;
Gjorde inte mycket, inte om man säger :P
Som vanligt ^^ börjar det kännas som. Vi var hos morsan,
sov här en natt. Annars flummade vi mest bara runt hemma.
Vicce var på dagis en dag.

Fredag - STUDENTEN!!
Skjutsade faster till doktor som op:ade handleden för sådant
där karpaltunnel.... vad det nu heter egentligen? Efter det
bar det direkt av mot studenten som min lillebror tog!
Hur stilig är han inte i sin kostym då :D Han har en stolt
storasyster! Middag hos morsan efteråt med hela släkten,
riktigt trevligt.

Åkte sedan hem.. för att dricka öl ^^ .. :D
Vicce från Sthlm var på besök, hämtade han i Sala (ja, hämtade.
Åkte fram å tillbaka för att hämta honom. Snäll som jag är) efter
att jag hämtat Millan. Johanna kom över och vi drack öl och sjöng
Singstar. Knusse kom över efter hotellet <3 Hade skitskoj! Trots allt :P

Lördag:
Skjutsade Vicce till sin farsa inne i Sala. Åkte hem, donade och
låg på soffan och tyckte synd om mej själv :P Sedan åkte jag in
till han och hans farsa. Vi drack några öl och såg Sverige förlora
VM-platsen mot Danmark. Min älskade Zlatan dåå!
Hamnade under kvällen på hotellet, jag å Vicce var där för
att kolla in Byz & Headline. Hade skoj!

Söndag:
Jag å Anders sov hos farmor natten till söndag, han jobbar ju
på hotellet och båda hade förlitat sej på att den andra skulle ha
skjuts hem :P bra där :D tur att farmor bor i stan ^^ ..
Så jag åkte hem och låg på soffan igen, ont i halsen as hell
och försökte komma i säng i tid eftersom måndag innebar jobbdag..

Måndag:
..men det gick inte så bra. Var vaken till på natten men kom upp
i tid och var på jobbet fem minuter i sju. Duktiga jag! Tur att man
åtminstone kommer i tid till arbetet.

Tisdag:
Saknar att prata med den där som faaaen! Tycker att mitt liv
var mkt roligare när den var med på ett hörn. Mycket rolig människa.
Oooh yes. Iaf. Så var jag å Emelie på fotboll. Där fanns den där snygga
saken som tränare. Stackar'n. Att vara så fin. Synd att fina karlar.. ofta..
är.. nåt. ... Jag  blir frisk någon dag framöver, det är jag säker på!

På tal om att bli frisk. Så blev jag sjukare under kväll med min hals.
Och ringde för att sjukskriva mej. Faktiskt.

Så idag, onsdag, är jag hemma från jobbet.
Det är inte roligt och det känns dumt när man precis
har börjat. Men vad ska man göra :) .. Jo, man ska bli frisk!

Hellre dålig nu än till midsommar ^^

Så säger ni;
Postat av: Tove

Karpal Tunnelsyndrom heter det ;-)

Postat av: Angelica

Men Anna...nu är du nästan dåligare än mig och uppdatera!:)



Läget med er då? Börjar bli dax för lite lek och bus igen! (utan feber denna gång)



Kram på er!

2009-06-10 @ 22:13:26
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits