yey och så.

Vicce är hemma!!
Tjohooo... :)

Säg inget till honom men jag
planerar en tripp till Leksand
på måndag morgon.... fyfasiken
vad mysigt det vore med en semester
för oss. Jättemysigt, vore det!

Är ledig 3½ dag nästa vecka,
därför skulle det passa alldeles
perfekt. En mysig liten biltripp som
kommer att bli av, om vi får låna
bil av min pappa. Törs inte åka så
långt i min :O Då får vi nog ta tåget
hem och det känns dumt att chansa.


Har inte träffat min faster & mina kusiner
på jättelänge, nu igen! Vore lovely att
få se dem. Umgås med dem :D

Snacka om att det är skillnad på att
vara ledig när man har jobb och när
man inte har jobb. När man är ledig
när man har jobb, då är det underbart!


Have a niice day :)


Så säger ni;
Postat av: Malin

Tror att vi också far mot Leksand på måndag... fast sommarland dårå.

2009-06-25 @ 10:02:06

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits