jaha!

nu vet jag var den illa lukten kommer ifrån,
det är nån jävla bonde som eldar gamla höbalar
ute på gärdet för att de har frusit fast.

hur vore det om man valde att elda när röken
ligger åt det hållet där det inte bor något folk? ...

jag blir så trött, det kommer att lukta apa inne
hos mej hur länge som helst. det luktar så illa,
precis som om jag själv eldat med sur ved och
glömt att öppna spjället...

...u s c h!

Så säger ni;
Postat av: Becca

Ja FY vad det luktar:S jag tyckte det var svårt att sova när man bara andades den där stanken hela tiden..

2009-03-26 @ 16:16:49
Postat av: Fröken Roos

du då är vi två! så jävla äckligt :S



... verkar dock ha lagt sej lite nu?

vad irriterad man blir :P har haft dörrarna och fönster på vid gavel här på eftermiddagen, så det har blivit lite bättre... tur det :)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits