ensådanhärskitroligigendå.

 OM DIG...

1. Namn - roos

2. Bor - färn'bo :)

3. Syskon - yessa. 4 stycken underbara!

4. Ålder - 20, på ett ungefär.

5. Född - i farstun :)

6 Ögonfärg - blå!

7. Längd - 1,66 meter hög

8. Skostorlek - 38 och en fjärdedel.

9. Höger eller vänsterhänt - vänster!

10. Stjärntecken - tvilling :)

11. Hårfärg - cendré med några blonda slingor i.


DAGENS...

1. Låt - Lose yourself - Eminem

2. Saknad - ja, alltså. ehum.

3. Kläder - mjukisbrallor och linne!

4. Smink - naturligt vacker idag :)

5. Underkläder - ja tack!

6. Mat -  grillat och tzatsiki eller taco.

7. Köp - snus!

8. Göra sen - vicce åker till morfar en sväng, jag åker å köper snus!

9. Godis - näääe. men vill gärna ha kaffe!

10. Pinsammaste - längtan.


SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om att plocka svamp - plocka svamp? njae, jag är rädd för fästingar :P

2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - runt munnen :)

3. Tycker du att du själv är söt/snygg - sötare än socker!

4. Du ger mycket komplimanger till andra? - ja, är till å med för bra på det ibland.

5. Är du nöjd med ditt förnamn -  ja och stolt över mitt efternamn!

6. Du tycker att du själv är smart - hell yes.

7. Vad är det sämsta hos dig - att jag alltid lyckas med en massa tok ^^

8. Vad är det bästa hos dig - jag är rätt snäll, faktiskt! ..

9. Har du bra självförtroende - det är det väldans dåligt med.

10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - alldeles för många :P

11. Du tycker om att vara med tjejer - my girls rock!

12. Känner du dina grannar - ja, de jag åker hem till på jobbet ;)

13. Vad har du för färg på dina underkläder idag - skrikrosa.

14. Använder du BH varje dag? - yep :)

15. Svär du ofta - åthelveteförofta.

16. Gillar du skolan -  beror på vilken du menar?

17. Har du någon gång skolkat ? - mja,

18. Spelar du något instrument - jag är en jävel på blockflöjt :P

19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - simning, badminton, innebandy, fotboll.

20. Har du några tatueringar - näe men vill gärna ha en! eller kanske två :)

21. Har du några piercningar - sju stycken i öronen.

22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - massvis!

23. Tycker du om djur - inte sådana där små som kryper omkring eller getingar som flyger!


BRUKAR DU...

1. Sova - ja?

2. Ta mediciner du inte borde ta? - eh, nej?

5. Dricka - Loka Naturell!

6. Skada dig - bara de gångerna jag gör illa mej.

7. Klä dig i svart - ja, såklart.

8. Hata folk - näe, hupp! man hatar inte ^^

9. Lita på folk - kanske lite för mycket ibland...

10. Skada dig med flit - varför gör man det? gör ju ont ju!

11.Drömma mardörmmar - det händer..

12. Gå i skolan - nej, det har jag slutat med :)

13. Gå i kyrkan - på lucia är jag där!

14. Ljuga - ja, alltså. det gör man väl ibland ^^

NÄR...
1. Åt du senast -  kl 6:30 - frukost.

2. När läste du en bok senast - häromdagen, Handbok i jakt och fiske för kvinnor :P

3. När köpte du något - snart, vill ha snus! när är detta över så jag kan åka?

5. Sjöng du senast - alldeles nyss, hehe.

6. Klagade du senast - precis just nu, faktiskt.

7. Klantade du dig senast - det gör jag jämt. det är jag expert på!

HAR DU...
1. För många vänner - absolut ej!

2. Förföljelsemani - ja, på kvällarna, usch.

3. Någon annan psykisk sjukdom - panikångest men den är almost gone, yeeah :D

4. Skadat någon - det tror jag inte?

5. Färgat håret - yessa.

6. Några piercnings - fortfarande i öronen?

7. Några tatueringar -   ehh, och jag tycker att jag har dåligt minne :)

8. Egen dator - jaa, min bara min!

9. Gjort bort dig rejält - heh :)


ÄR DU...
1. Snäll - för snäll!

2. Snygg - näe.

3. Söt - sötare än socker, fortfarande ;)

4. Lång - skitlång!

5. Kort - lagomt.

6. Klantig - yep... :)

7. Tönt - right back at ya'!

Så säger ni;
Postat av: jonet

4. Ålder - 20, på ett ungefär.?

2009-05-03 @ 13:11:58
Postat av: Fröken Roos

mhm! så är det, på ett ungefär... :)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits