ja just det.

från fredag till fredag.

Förra fredagen;
Niice kväll med Emelie, cykeltur i regnet med öl och hamburgare.
Kan det bli bättre? Skulle inte tro det. Hon & jag rockar!

Lördag;
Skjutsade Emelie till stan & Tove efter att ha legat och åmat
mej i något liknande en bakfylla på dagen. Sedan hem för
att öppna en öl och försöka komma igång igen & jodå!
Igång kom jag. Jenny kom hit, vi drog till Erica & Johan. Var där
tillsammans med min farbror (yeeah, niice att träffa honom!) &
Anette, Bajsen & Sabrina, Nina & Fredrik, Andreas & Dalhberg.
Senare dök också Paulina och Douglas upp, våra chaffisar for
the night. Niice. Krogen. Dansande. Flamsande. Röj. Öl, många öl!
Sedan hem... :P

Söndag;
Daaah. Bakis as hell, mådde okey ändå. Minns inte vad jag gjorde då?
Mådde nog bara dåligt, Sussi var över. Jenny kom. Jag låg på soffan,
det minns jag, minsann! Hämtade Emelie hos Tove också, efterfest
var namnet på den anledningen. Fick jag köra bil? Tror det!

Måndag;
Ännu mer bakis. Yaaiks, var till morsan. Mådde kasst, sov på altanen,
umgicks med folk som mina bröder, morsan och åza.

Tisdag;
Hos morsan igen, var annars? Niice där. Altan, gräsmatta & grillad mat.
Me like. Bus med Emelie som vanligt. VaD annars?

Onsdag;
Bilresa, Emelie & Jag, äventyr, Sthlm. Hämtade lillebror Sthlm och
hade inneboende tills idag. Trevligt var det. Lirat ps3 och varit kung
på hockeyspel och resident evil (or not - men nästan)!  Såg fast and
furious också, skitbra film jue! Jädra bilar och karlar att vara heta. Mums!

Torsdag;
Sov. Jobbade. Umgicks. Såg på 8 mile! Eminem, wohooo!

Fredag;
Det är idag det! Umgåtts med Vicce, umgåtts med Emelie.
Haft det niice. Träffat brorsan (Fredrik) &  Frohm. Galningar!
Sköningar ^^ .. och det viktigaste av allt har inträffat idag;
jag har hämtat hem min vicce från dagis! äntligen en viccevecka :)

En hes och förkyld Viccepicce ligger i sin säng och sover efter
ett Pettsson och Findus-race. Medans han sover så vädrar jag.
Vädrar och blir invarderad av flugjävlar. G a a a h.

By the way!
Me like that Emelie har skaffat Halebop.
Me don't like that Erica ska bo i Råsbo hela sommaren :O

Mot teve'n och roligt Internetspel!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits