kaffe & chokladboll.

Vad går upp emot det?
Egentligen? ..

...


Fick läkartid 14:15 idag,
kanske de kan svara på varför jag har
så tungt att andas mellan varven.
Börjar bli lite småjobbigt nu faktiskt.
Knappt någon sömn natten till idag
på grund av det där.. men nu så!
Nu är jag helt hundra på att de kommer
att tala om för mej vad som är galet.
Jag vill inte ha astma, vill bara inte det.
Så de får gärna säga nånting liknande;
"Anna, det är ett virus" ..
(Chansen finns, om man säger)

...


Har knappt känt av pollen heller,
inget snor och kli i ögonen iallafall.
Undrar om det kan växa bort när man
är så ung som mej?

...


Morsan står å stampar, vill till Willys.
Bäst att lyda om man ska få nån mat idag.
Tjing!

Så säger ni;
Postat av: Stina

Jag brukar få ont i bröstkorgen eller ett tryck så det blir tungt att andas... vad tror du det kan vara? Jag tror stress, Johan tror jag kommer få en hjärtinfarkt o dö... Vad ger du för diagnos?

2009-05-06 @ 10:52:29
Postat av: Fröken Roos

Stina; dags att dumpa Johan, va? HAHA! .. näe, men jag ställer gärna en diagnos på dej, det tycker jag är jätteroligt och jag säger; ångest :) som säkert kommer av stress!

Postat av: Fröken Roos

Och vet du vad man ska göra då? Då ska man andas med magen ;) .. så går det över :P

2009-05-06 @ 10:57:06
URL: http://msroos.blogg.se/
Postat av: Stina

Fan vi borde starta eget du o jag! Ställa diagnoser på folk o konsultera varann när vi behöver ett andra utlåtande :) Vi kanske kan låna Maggans lokal kvällstid när hon ändå inte e där... Frågar du?

2009-05-06 @ 11:03:49
Postat av: annica

Stress eller ångest? Om du haft det tufft ett tag? Henke var till läkaren och skulle varva ner mer i vardagen och andas i påse när det interäffade...



kram kram

2009-05-06 @ 11:51:31
URL: http://enligtniccan.blogg.se/
Postat av: Fröken Roos

Stina; klart jag frågar! maggan ställer alltid upp, såklart! :) ..



Annica; nej, det är inte det nu :) då får jag inte svårt att andas på det här viset :)

2009-05-06 @ 12:31:52
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits