sleeping in my car.

Jag är rätt trött.

Men hur roligt är det att gå och lägga sej, då?
Inte ett dugg, tycker jag. Iaf inte när man ska gå
och lägga sej själv. ...  Det är trettiofem gånger
mysigare att sova bredvid någon.


....

Men imorgon är det iallafall
äntligen måndag! Yeey :) Jag gillar måndagar,

då finns det saker att göra igen!


....

Och nu har ju Emelie kommit hem,
som jag har saknat henne! Sjukt mycket faktiskt!
Nu är ordningen återställd, åtminstone tills hon
ska till att åka till Värmland nästa gång :P


....

&& Sverige vann idag! Yippie-kei-yey :)
Men. Finland, Tjeckien eller Kanada i kvarten
känns ju sådär. Hoppas på Tjeckien!
Fast.. om de ändå ska gå och förlora så
vore ju en Sverige-Finland inte helt galet
att se :) Go Tre Kronor, go Omark & Harju! ..


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits