hollywood.

Syrran och Mange är i Hollywood,
jag vill också åka dit! .. bums!
(
isbergandbaer.blogg.se)

..

Idag ska jag åka på en sådan där rolig utbildning,
demensutbildning! Det har sina fördelar att bli fast anställd
inom Sala Kommun, trots allt :) Skoj, skoj!

..

Vicce spelar innebandy här hemma, lattjar runt och
skriker "mååål". Just nu står det 1-1! Min bollsportstokiga
son som inte vill spela hockey på riktigt.. :( .. jag håller
tummarna för fotboll & hockey nästa säsong ;)

..

Min hjärna går på högvarv, här om dagen glömde jag till
och med bort ett telefonnummer! Det har typ aldrig hänt förut..
..jag finner faktiskt det lite smått otäckt :O

..

Men annars är det bra, har ju pepparkakor hemma :)
Och massa trevliga, roliga kompisar! Aldrig fel, bara bra!

..

Jag toklängtar efter snön! Skoter, salbohedsbacken!
Jag vill HA! ..

Nu; kaffe! :)

Så säger ni;
Postat av: Tove

Hehe, du kanske börjar bli dement Anna? ;) du lär ju få reda på det snart, om det stämmer överens idag när du är på utbildning ;) hehehe... Jag visste inte att du blivit fast anställd!! När blev det du det? Ett STORT grattis!!


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits