mer än så..

..vill jag ha.

Typ en bil (noshit?), en skoter, ett hus eller åtminstone
ett större boende. Jag vill ha en ny mobil, kärlek,
en systemkamera och en stuga i Sälen. Jag
önskar mej nya slalomskidor till mej & ett
par till Vicce! .. & en egen skoter till honom.

När jag ändå håller på kan jag ta en stuga
i Leksand, en husvagn och säsongskort i Ejendals.
En ny garderob, #14 och ett xbox också ^^ :D

Till xboxet behöver jag CoD, Colin Mcrae & Guitar Hero.
...till sälenstugan behöver jag pjäxor och den där
skiddressen jag sett som skulle passa mej. Kan man
förresten köpa slalomkunskaper också? (är ju ändå 5
hela jävla långa år sedan jag stod på ett par, hoppas
det är som att cykla, har man en gång kunnat...)


Det är sååå mycket jag skulle vilja ha!
Men skulle jag bara ha en liten, liten del
av allt jag önskar mej så är jag säker på att
resten skulle kvitta for now.  

Jag lever på hoppet! :)



Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits