sådärja!

Mysfaktorn är hög, nya möbleringen blev kanon!
Just love mitt nya teverum.. det här gjorde vi bra, Emelie :)
Tur jag har dej! Stark, snäll, rolig & allt det där!

..

Tur jag har alla mina vänner! Vad skulle jag
göra utan er? Dubbeltur att jag Vicce & mina
syskon, världens bästa människor finns i min
omgivning. Man kan inte vara annat än nöjd :)

..

Oj, vad snäll jag blev där!

..

Vicce lirar hockey här inne, var lite småsur på
nya möbleringen när han kom hem från simskolan
men lugnade ned sej när han insåg att han hade
en ganska bra is att spela på, ändå..

..

Jag vill vara ledig, ledig, ledig..
..bara sitta bredvid, bredvid, bredvid..
Inte göra nånting, nånting alls..
..bara göra nånting, nånting najs ^^

Känner att jag faktiskt kanske skulle behöva lite
semester :O .. På riktigt. Fast. Det är roligt att
jobba just nu, det är tur det!

..

Dräng söker piga är ju bra! Fina gårdar bor
de på också. Nästan så man kan tro att de är
i Färn'bo :P

..

Massa creds till Janne Huokko, bästa backen!
Han har gått i pension nu, på grund av skadan..
.. .. :'( .. .. Jag kommer sakna honom. & hans slagskott!

Leksands IF <3


Så säger ni;
Postat av: "Farsan"

V fan ! Anna

Huokko med ärtbössan i pension, de e ju underbart hela LIF utom du jublar, ja säger som Fylking.

ÄNTLIGEN!!!

2009-11-19 @ 21:32:45
Postat av: Anna

What? :O Vad blir det?

Hela vadå jublar? Här jublas inget :|

Snicksnack & hittepå, hörru du du..

.. :)

2009-11-20 @ 06:39:00

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits