en sådan där ni vet :)

Är din hobby att läsa biltidningar?
yeep, måste läsa minst ett par sidor varje kväll för att kunna
sova bra på natten. annars vaknar jag och skriker; aaahlgreeens" fler
gånger. det är ju sådär!




Har du någon gång tittat dig i spegeln och tänkt "Fasen vad lik jag är Alice Bah"?
haha ja, folk brukar säga till mej att jag är det!




Drack du monsterläsk när det var poppis?
nej, men jag lyssnade på troll. måste vara ungefär samma sak?




Har du någonsin köpt en griskulting?
räknas det om man stött ihop med ett par?




Gillar du att utnyttja folk?
roligaste jag vet - eller neej. man gör bara inte så.




Ser du ofta på TV?
den står ju iaf på.. tittar nog mer på dej, min kära dator!




Är din mor mer än 19 år äldre än dig?
näääe ;) faktiskt inte! min mamma är ung!




Leker du fortfarande med Barbie?
börjar vicce, börjar jag!




Har någon varit otrogen mot dig?
jo.




Drömmer du om att bli fotbollsproffs?
jag drömmer om att vicce ska bli nhl-lirare! :P




Har du åkt snowboard nån gång?
jajamensan, ner ner ner, ner för barnbacken ner!
(men rackarns vad ont i röven man får)




Borde du göra något vettigt nu?
ja, as a matter of fact, jag borde fortsätta spela det roliga spelet! :D




Har du jobbat på en kondomfabrik?
ja, för ca 20 år sen. det var tider det! varje lunchrast ägnade vi
åt att prova kvaliteten på kondomerna. som tur var så höll de!
bra grejer det där.


 

Har du haft sex med fler än fem personer?
mja.


 

Har du lekt "Batman" det senaste året?
hehe. tänkte direkt på den där ringsignalen
anders tyckte att emelie skulle ha på sin lur
när jag ringde :O


 

Har du hånglat med fler än fem personer?
jovars.




Äger du fler än 5 konservburkar med bruna bönor?
nej fi faan.




Gillar du äppelmos?
nej, gör du?




Skulle du kunna tänka dig att äta en livs levande daggmask, om du fick 10 000 dollar för det?
of course. ingen tvekan. testa mej!




Har du hånglat med någon kändis?
det beror på, vad som räknas som kändis. en del tror
ju att de är mer eller mindre kända ;)




Har du någon gång blivit inkallad av rektorn? Isf, varför?
krismöte! mina betyg dalade.




Vad har du för färg på dina tapeter?
den vackra färgen rosa/vit.....




Har du någon gång varit riktig jävla galet kär?
ja, det har hänt en vacker gång!

...


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits