jamen kolla här då!!




bildbevis på att Vicce har tappat
sin första tand!! ..
 
(han skyndade sej att pula in
den där kolan i munnen innan jag
skulle ta kort, det blir ju mycket
roligare då :O .. )

när blev han så här stor?
jag blev så glad att jag nästan
började grina (när blev han så här stor?!)
när han berättade det i samma stund som jag
kom för att hämta honom på dagis.
tänk att man blir stolt i hjärtat
av att ens barn tappar sin första tand!

en tandlös vicce!


....och fler är lösa :)



Så säger ni;
Postat av: mor

du får lägga tanden under kudden få se om tandfen kommer:)tänk vad tiden går,snart kommer du väl på moppe:)kram mormor

Postat av: Angelica

Tänk att våra barn är så stora! Maja har oxå tappat sin tand...och fler är på g!!

Helt sjukt!

Jag och min mamma vart rörda till tårar! Ha ha, tuff man är!!

2009-10-03 @ 15:35:58
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits